Saturday, May 10, 2008

katrienewiel

Ik ben zojuist tot de ontdekking gekomen wat de bizare vlekjes in mijn nek en andere plekken op mijn lichaam zijn . Namelijk katrienewiel . Aangezien dat katrienewiel overgedragen wordt van straatdieren op mensen kan er maar 1 dader zijn . de kat van de buren . aangezien het redelijk besmettelijk is ben ik van plan zo vlug mogelijk naar de huisarts te gaan . en hopen dat het tegen dan nog niet erg is uitgebreid .

part2

Nu ja , omdat een of andere verpleegkundige tegenmijn ma gezegd had dat er dringend naar het katerinawiel gekeken moest worden . ben ik dan Zondagmorgen nog naar spoed moeten gaan . 
ik vond dit  voor een reeks onnozele plekjes alles behalve nodig maar ja , moeders wil is wet .
Dusja kmoet nu dagelijks 2x zalf aanbrengen en dan zo vlug mogelijk naar een dermatoloog gaan . 

No comments: